Jak funguje Kontaktní centrum a dobrovolníci v TOTEMu zjišťoval ve čtvrtek 2. dubna primátor města Martin Baxa, který zároveň všem v Kontaktním centru a v TOTEMu poděkoval za jejich obětavou práci. Nejprve zavítal do Kontaktního centra, jež sídlí v SIT Port v Cukrovarské ulici, v sídle Správy informačních technologií města Plzně. Zájemci se na Kontaktní centrum dovolají na čísle 378 032 222. Primátor Martin Baxa dokonce osobně jeden telefonát vyřídil, paní z Plzně žádala o roušku pro sebe a pro svoji dceru, která o ní pečuje. Dobrovolník z TOTEMu následující den roušku paní doveze do jejího bydliště.
Ve čtvrtek 2. dubna zaznamenala linka Kontaktního centra nebývalý nápor a především zájem o roušky, protože mnoho starších osob se o možnosti získání roušky od města Plzeň dozvědělo z rozhovoru primátora Martina Baxy pro Český rozhlas Plzeň, který byl vysílán v ranních čtvrtečních hodinách. Nejčastěji osoby volající na linku si chtějí popovídat, upřesnit informace o opatřeních v boji proti koronaviru, vyzvednout léky v lékárně či donést nákup. Za první týden fungování Kontaktní centrum odbavilo přes 500 hovorů, v posledních dnech se zájem o linku výrazně zvyšuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV