Plzeň: Kultivace reklam ve veřejném prostoru tématem konference

26.11.2019 6:32

Vizuální smog a reklama ve veřejném prostoru budou tématem konference, kterou pořádá Útvar koncepce a rozvoje města Plzně ve spolupráci s iniciativou Vizuální smog v Plzni ve středu 27. listopadu od 17 hodin v sále Moving Station, Koperníkova 56, Plzeň. Vstup je pro veřejnost volný, bez nutnosti registrace.

Plzeň: Kultivace reklam ve veřejném prostoru tématem konference
Foto: plzen.eu
Popisek: Plzeňská radnice

Konference má být zahájením diskuze o možnostech kultivace reklamy ve veřejném prostoru města Plzně, na jejímž základě má vzniknout Manuál dobré praxe označování provozoven a venkovní reklamy. Cílem není reklamu zakázat, ale kultivovat ji, najít rozumné mantinely a vytvořit harmonii mezi podnikáním a přívětivým městským prostředím. Připravovaný manuál, který v širším centru definuje jasná pravidla, nebude nástrojem restrikce, ale naopak podanou rukou a návodem.

V úvodu představí Šimon Andresek, absolvent Marketingové komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, definici vizuálního smogu vztaženou ke komerčním komunikátům. Kristýna Drápalová, koordinátorka pro vizuální smog na Magistrátu hlavního města Prahy, pohovoří o současné situaci v hlavním městě a jejich připravovaném konceptu. Následně představí zástupci Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně záměr vytvoření Manuálu dobré praxe označování provozoven a reklamy ve veřejném prostoru a postupu jeho uvedení do praxe.

Po přestávce a drobném občerstvení vystoupí básník Filip Koryta aka Dr. Filipitch se svým slamem, po kterém bude následovat diskusní panel s přednášejícími a diváky, kam budou přizváni i známí grafičtí designéři Lukáš Pumpr ze Studia Petrohrad, Martin Bušek a Jan Dienstbier.

Iniciativa Vizuální smog v Plzni je nezávislá platforma, která vznikla prostřednictvím sociálních sítí, přednášek a komentovaných procházek.

Dalším důležitým krokem do budoucna budou takzvané pracovní kulaté stoly s vybranými odborníky, zástupci města, dotčených orgánů, podnikatelů v oboru reklamy, majitelů domů a provozovatelů.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc: Cyklisté a koloběžkáři si mohou vybrat místo pro stojany

16:31 Olomouc: Cyklisté a koloběžkáři si mohou vybrat místo pro stojany

Do interaktivní mapy mohou cyklisté a majitelé koloběžek vložit svůj podnět na umístění nových stoja…