Plzeň: Kultivace reklam ve veřejném prostoru tématem konference

26.11.2019 6:32 | Zprávy

Vizuální smog a reklama ve veřejném prostoru budou tématem konference, kterou pořádá Útvar koncepce a rozvoje města Plzně ve spolupráci s iniciativou Vizuální smog v Plzni ve středu 27. listopadu od 17 hodin v sále Moving Station, Koperníkova 56, Plzeň. Vstup je pro veřejnost volný, bez nutnosti registrace.

Plzeň: Kultivace reklam ve veřejném prostoru tématem konference
Foto: plzen.eu
Popisek: Plzeňská radnice

Konference má být zahájením diskuze o možnostech kultivace reklamy ve veřejném prostoru města Plzně, na jejímž základě má vzniknout Manuál dobré praxe označování provozoven a venkovní reklamy. Cílem není reklamu zakázat, ale kultivovat ji, najít rozumné mantinely a vytvořit harmonii mezi podnikáním a přívětivým městským prostředím. Připravovaný manuál, který v širším centru definuje jasná pravidla, nebude nástrojem restrikce, ale naopak podanou rukou a návodem.

V úvodu představí Šimon Andresek, absolvent Marketingové komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, definici vizuálního smogu vztaženou ke komerčním komunikátům. Kristýna Drápalová, koordinátorka pro vizuální smog na Magistrátu hlavního města Prahy, pohovoří o současné situaci v hlavním městě a jejich připravovaném konceptu. Následně představí zástupci Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně záměr vytvoření Manuálu dobré praxe označování provozoven a reklamy ve veřejném prostoru a postupu jeho uvedení do praxe.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pardubice: Kůň zůstává natrvalo, město odkoupilo sochu od autora

19:06 Pardubice: Kůň zůstává natrvalo, město odkoupilo sochu od autora

„Pardubický kůň“ se stává trvalým symbolem města i jeho bohaté koňské historie.