Na výjezdu z ulice Borské jsou jen dva jízdní pruhy: rovně a vlevo a rovně a vpravo. Vzhledem k intenzitě projíždějících vozidel není možné vyhradit jeden pruh pouze pro levé odbočení. „Původně se v rámci světelného cyklu nejdříve rozjížděla ulice U trati včetně levého odbočení na Bory. Teprve poté šel souběžný zelený signál pro Borskou ulici jako celek. A příliš často se opakoval scénář dopravní nehody, kdy se vozidlo odbočující z Borské ulice vlevo do centra střetlo s vozidlem jedoucím z ulice U Trati, které v přímém směru najíždělo do křižovatky s určitým časovým odstupem za auty před sebou. Dlouhá zelená toto umožňovala a odbočujícím nebylo vždy zcela zřejmé, zda najíždějící auto již zastaví či nikoli,“ vysvětlil Vladimír Pouzar ze Správy veřejného statku města Plzně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV