„Jsem velmi rád, že tak pomůžeme našim starším spoluobčanům, aby se bez problémů zaregistrovali, získali termín očkování a nechali se naočkovat, čímž si výrazně ochrání své zdraví. Senioři jsou nejzranitelnější skupinou a my jim chceme maximálně ulehčit celý ten proces, neboť v době koronaviru si už všichni vytrpěli dost. Uplynulé měsíce byly pro všechny velmi náročné,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa.
„Call centrum spustí svoji službu příští týden. Bude fungovat jako telefonní ústředna až s pěti přístroji dle potřeby a aktuálního zájmu, na nichž budou proškolení pracovníci a dobrovolníci přijímat a vyřizovat hovory seniorů,“ uvedl David Šlouf, radní města Plzně, který vznik call centra a celého systému za město spolu s TOTEMem připravil. Lidé mohou telefonovat každý den od pondělí do pátku, v čase od 9 do 15 hodin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV