Speciální telefonní čísla určená pro pomoc seniorům jsou stále vytížená. Jenom za poslední dva měsíce roku 2021 využilo této služby přes 300 občanů městské části. Seniorům pomohou například vyřešit možnosti přepravy imobilních občanů a fungují také jako podpora pro osamělé při řešení dalších životních situací.
"Protože se ukázalo, že je to velmi užitečný nástroj pro komunikaci se seniory, ale často také s jejich blízkými rodinnými příslušníky, tak jsme se rozhodli, že tu seniorskou linku zachováme a slouží nám tady od roku 2020 de facto nepřetržitě. Myslím si, že podle počtu volajících a také podle počtu položených dotazů se to ukázalo jako velmi prozíravé řešení. Nejenom v tom počátku, ale i po celou tu dobu, co je seniorská linka v provozu," potvrdila Vladimíra Ludková (ODS), místostarostka MČ Praha 8.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV