Těmi jsou personální a generální ředitelé největších českých zaměstnavatelů, státní správy a samosprávy a redakce nejvýznamnějších českých médií. Dorazila také na Magistrát hlavního města Prahy.
Každý z manažerů oslovených touto kampaní získal malý dárek se symbolem kampaně – francouzským loupákem croissantem a s informací o nemoci zvané lupénka neboli psoriáza. Loupák obdržel primátor hlavního města Bohuslav Svoboda (ODS) a jeho náměstek pro zdravotnictví Ivan Kabický (ODS).
Od poslů se například dozvěděli, že pacienti s lupénkou patří k druhým nejhůře zaměstnavatelným lidem a také jsou na druhé příčce v počtu spáchaných sebevražd. Zástupkyně akce požádaly náměstka Kabického, aby zvážil možnost města, jak pomoci při zaměstnávání těchto pacientů. „Je to podnětná myšlenka, pokusím se prosadit zaměstnání lidí s lupénkou v našich organizacích,“ řekl Kabický.
Direct-mailing doplňuje tisková inzerce a reklamní bannery v personalistických tiskovinách a na webových serverech, které personalisté navštěvují. Krabičku na croissant vyrobila společnost Czech office s. r. o. (www.czechoffice.cz), držitel ochranné známky Práce postižených. Croissant pak upekli zaměstnanci pekárny Na Návsi. Ta je jedním z projektů na podporu zaměstnávání lidí s mentálním postižením neziskových organizací Etincelle, o.s. a Startujeme, o.p.s. (www.etincelle.cz)

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy