Na adresu PRAGUE CARD se proto vyjádřil i Václav Novotný, náměstek pražského primátora a radní pro kulturu. Jak uvedl, Pražská turistická karta je v neposlední řadě také významná psychologická záležitost: „Zhruba osmdesát procent turistů, kteří do Prahy zavítají, jsou a nadále budou individuální turisté. Přijíždějí k nám zhruba na tři dny podobně jako do jiných evropských destinací, které od Prahy a naopak Prahu od nich nijak neodlišují. A tito turisté se zde chtějí cítit svobodně, bezpečně a komfortně. A tato karta jim tuto psychologickou jistotu nyní plně poskytuje.“
Podle Novotného je karta navíc schopna generovat dodatečnou návštěvnost. Její prodejnost v počtu 100 000 kusů ročně pokrývá 2 a půl milionů přenocování a 4 milióny individuálních turistů, pro které je silným motivačním nástrojem pro návštěvu naší metropole.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy