„Finální podoba linkového vedení tramvají je výsledkem, troufám si říct, největšího pražského kompromisu posledních let. Od začátku přípravy jsem trval na tom, aby byl dán maximální prostor požadavkům městských částí a občanů, a jsem rád, že ho dostali. Troufám si tvrdit, že výsledek je velmi dobrý a pomůže Pražanům. Zároveň velmi rád slibuji, že jde o řešení, které by mělo nyní zůstat stabilní na řadu příštích let,“ uvedl náměstek primátorky pro dopravu a sport Petr Dolínek.
Důvodem ke změně byla dostavba nového úseku metra do stanice Nemocnice Motol a s tím související poklesem vytížení tramvajových spojů, připomínky městských částí na zřízení či obnovení některých přímých tramvajových spojení a potřebou posílení provozu PID v souvislosti s připravovaným rozšířením zón placeného stání. Zásadním podkladem pro přípravu změn byly podněty od městských částí a veřejnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
Město postupně instaluje ekologické kompostovací toalety podél frekventovaných cyklostezek: Čtyři na…
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení
- 16:26 Jihlava: Rozkoš bez rizika otestovala na festivalu 83 zájemců
- 13:34 Olomouc: Město opravuje lesní mosty