„Chtěli jsme Londýňanům ukázat, že si umíme udělat legraci jak z jejich olympijských her, tak sami ze sebe. Doufám, že i s relativně skromným rozpočtem dokážeme oslovit obyvatele Londýna, aby navštívili Prahu, a zároveň v Čechách dokážeme, že se kampaň v zahraničí dá dělat i bez modelek poskakujících na Karlově mostě,“ řekl primátor Bohuslav Svoboda.
„Podle prvních signálů a předběžných výsledků víme, že je reklamní kampaň hlavního města Prahy úspěšná. Kampaň ještě dále probíhá, soutěž o pobyt v Praze bude končit až 12. srpna zároveň s koncem olympiády a konečné výsledky budou známy až po celkovém vyhodnocení v září,“ uvedl František Cipro, ředitel odboru kultury, zahraničních vztahů a cestovního ruchu Magistrátu hlavního města Prahy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy