„Studie nám detailně vyhodnotí umístění potrubí do nové trasy i výkon stávajících čerpadel v podjezdu k předpokládanému množství čerpané vody. Obsahovat bude rovněž pracovní řezy ve vazbě k železnici,“ uvedl primátor Petr Měřínský. Podle úředníků bylo několik možných variant, jak situaci řešit. Část výtlaku mohla být vedena v tělese silnice vedoucí do místní části Dluhonice, nebo vést podél paty svahu právě budované stavby mimoúrovňového křížení – anebo v blízkosti kolejí. A právě poslední možnost byla nakonec vyhodnocena jako nejvhodnější. „Voda z podjezdu bude odváděna podél železniční tratě – a to částečně společně s výtlakem z areálu firmy Navos,“ doplnil Pavel Gala z odboru rozvoje přerovského magistrátu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV