Destinační společnosti jsou zpravidla zakládány jako neziskové organizace, které případný hospodářský výsledek použijí na další rozvoj. Jsou zaměřené pouze na cestovní ruch – na jeho rozvoj, podporu a na rozumnou a vzájemně prospěšnou koordinaci aktivit. „Vzhledem k letitým zkušenostem s fungováním těchto společností jejich vznik podporuje Ministerstvo pro místní rozvoj České republiky a jeho servisní organizace pro cestovní ruch – CzechTourism,“ vysvětluje vedoucí odboru kancelář města Zuzana Kučerová.
„Brdy lákají nejen půvabnou a atraktivní přírodou, ale i kouzlem desítek let zapovězeného území, které má velký potenciál návštěvnosti a těší se velkému zájmu turistů a sportovců,“ konstatuje starosta města Příbrami Jindřich Vařeka a dodává, že rozvoj cestovního ruchu v Brdech je třeba řešit koncepčně a organizovaně tak, aby současná živelnost v objevování donedávna zakázaného území nezpůsobila více škody než užitku. Řešení nabízí destinační společnost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV