„Podporu využití kol povazuji za klíčovou pro další rozvoj dopravy v centru města. Jsem rád, že nekončíme jen povolením vjezdu cyklistům do historického jádra a plánovaným zlepšením bezpečnosti v zónách 30. Snaha města zavést kvalitní systém sdílení kol jistě přispěje ke kvalitě života, ke zmírnění ekologické zátěže a ke zklidnění dopravy," okomentoval postoj radnice starosta městské části Brno-střed Martin Landa.
Samotný investiční záměr zpracoval Magistrát města Brna. „Smyslem bikesharingu podle něj není pokrýt celé město, ale nabídnout systém sdílení kol tam, kde je největší potenciál jeho využití, tedy v rychlé dopravě na krátké vzdálenosti. Tomu má odpovídat i nastavení cen, které by mělo preferovat krátkodobé výpůjčky s maximalizací počtu denních cest,“ představila základní princip fungování místostarostka městské části Brno-střed Mgr. Jasna Flamiková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV