„Prodej plechovkového piva u nás obecně výrazně roste. V letošním roce to bylo o 46 procent,“ uvedl sládek pivovaru Dušan Krankus. Nákup technologie sloužící k výrobě plechovkového piva by byl pro středně velký pivovar, kterým DUDÁK je, nereálný. Cena takové linky přesahuje desítky milionů korun. DUDÁK k tomu využije výrobní kapacity jiného zařízení, kde se bude dovezené strakonické pivo stáčet.
Při případném prodeji plechovkového piva chce obchodní oddělení pivovaru využít síť supermarketů a hypermarketů, kde se DUDÁK prodává. „Vzhledem k tomu jak se chová trh, nemůžeme supermarkety a hypermarkety vynechávat, i když ziskovost není velká,“ uvedl obchodní ředitel pivovaru Martin Man. Ten posílil svůj tým na Moravě a v Praze, kde se zvýšil objem prodaného piva o desítky procent. DUDÁK se prodává téměř ve všech regionálních klíčových hypermarketech a supermarketech, což dříve nebylo zvykem. Zde se navíc prodávají i v tzv.multipacku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV