Letos znovu po dvou letech proběhne v Jičíně projekt, který společnost eCENTRE a.s. uspořádala pro občany a firmy v roce 2013. Jeho cílem bylo spojit desítky až stovky odběratelů v Jičíně a okolí pro společný nákup elektrické energie a zemního plynu přes elektronickou aukci. „Projekt měl v Jičíně velmi dobrou odezvu, zapojilo se do něj více než 270 domácností, které dosáhly relativně vysokého snížení platby za neregulovanou složku ceny energie (v průměru přibližně o 28 %).
Považuji tento výsledek za velmi zajímavý a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že jsme za elektřinu uspořili. Chtěli jsme proto dát možnost i dalším se do projektu společnosti eCENTRE zapojit,“ vysvětluje místostarosta města Mgr. Petr Hamáček. Informační schůzka pro zájemce, kde bude způsob aukce a postup sběru dat vysvětlen, proběhne 12. května 2015 v 18 hodin ve Velké zasedací místnosti Městského úřadu Jičín na Žižkově náměstí 18. Sběr dat pak bude probíhat na stejném místě. „Do aukce se mohou přihlásit jak domácnosti z Jičína, tak domácnosti z okolí a firmy. Není podmínkou mít nemovitost v Jičíně. Ke snížení cen dojde na základě spojení velkého množství odběratelů i z jiných měst a společným nákupem energií prostřednictvím elektronické aukce. Tato služba je pro občany dobrovolná a zcela zdarma,“ přibližuje podmínky zástupce společnosti eCENTRE a.s. pan Lukáš Najman.
Kdy a kde se mohou občané přihlásit k účasti v e-Aukci?
Kdy?
• Informační setkání proběhne 12. května 2015 v 18 hodin.
• Sběr podkladů pro domácnosti i firmy probíhá ve dnech:
14. května 2015 (čtvrtek); 20. května 2015(středa); 27. května 2015 (středa).
• Sběr probíhá vždy od 13 - 18 hod.
Kde?
• Sběrné místo je ve Velké zasedací místnosti na Městském úřadě na adrese Žižkovo náměstí 18, Jičín.
Jaké jsou podmínky?
• Tato služba je pro občany dobrovolná a zcela zdarma. Soutěžit mohou jičínské domácnosti a firmy i občané a firmy z okolních měst.
Co s sebou potřebujete?
• Kopie stávající smlouvy včetně případných dodatků a všeobecných obchodních podmínek (Elektřina / Zemní plyn)
• Kopie ročního vyúčtování (Elektřina / Zemní plyn) včetně informace o formě placení záloh (+ uvedení čísla, např. SIPO, či BÚ), výše a četnost splátek (pokud je záloha aktuálně jiná, než uvedená na vyúčtování)
• Podepsaná smlouva mezi eCENTRE a klientem (na místě)
Následně společnost eCENTRE provede analýzu současného odběru jednotlivých klientů (vyúčtování, kopie smluv atd.), a poté bude za občany soutěžit o lepší cenu v elektronické aukci. Po soutěži partnerská společnost zprostředkuje také podpis smluv s novým dodavatelem energií. K dispozici je nyní i možnost zpětně se připojit k elektronické aukci, která proběhla minulý měsíc. „Domácnosti se tedy nebudou muset o nic více starat, pouze si opět přijdou na kontaktní místo podepsat novou smlouvu na základě našeho zkontaktování,“ vysvětluje Lukáš Najman ze společnosti eCENTRE a.s. a dodává: „Pokud by vysoutěžená cena nebyla pro konkrétní domácnost nižší, než je ta stávající, tak nebude smlouva pro klienta vůbec připravena, což znamená, že zůstane u svého stávajícího dodavatele – tuto skutečnost klientovi dáme samozřejmě také vědět. Pokud bude klient soutěžit dodavatele obou komodit (elektřina a zemní plyn) a dojde ke snížení ceny pouze u jedné komodity, může klient uzavřít jen smlouvu na danou komoditu. Za klienty vyřešíme i výpověď smlouvy u stávajícího dodavatele."
Bližší informace najdou zájemci také na www.mujicin.cz v menu Novinky/ Témata/ Elektronická aukce eCENTRE 2015 nebo více o aukcích na www.ecentre.cz. Tuto aukci nepořádá město Jičín, nýbrž společnost eCENTRE a.s. - kontaktní osobou je tedy zástupce eCENTRE pan Lukáš Najman - mobil: 727 878 094, e-mail: lukas.najman@partnerecentre.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV