Záměrem města bylo učinit maximum pro rozvoj turistického ruchu a celkového povědomí o městě Vsetín u široké veřejnosti v České republice, ale i v zahraničí. Vsetínská radnice tak drží krok se současným trendem v propagaci měst a nechala si natočit dva propagační filmy. Jednominutové spoty představují Vsetín v mnoha barvách a jeho genius loci plně vyniká na pozadí různých ročních období.
První spot ukazuje Vsetín jako město plné kultury, přibližuje tradice, folklórní zvyky i regionální speciality. Ve druhém spotu ožívá město sportem, představuje pestrou paletu sportovního vyžití a sportovních úspěchů. „Oslovili jsme špičkovou produkční firmu, protože si to podle nás Vsetín zaslouží. Vysoká kvalita propagačních filmů dokazuje, že má Vsetín turistům co nabídnout a zaslouží si jejich pozornost,“ říká k volbě dodavatele filmů starosta města Vsetína Jiří Růžička.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV