Vyškov: Nástupiště budou přesunutá do zadní části nádraží

13.09.2019 16:19

Zapomenout na aktuální rozmístění nástupišť a na naučené trasy musí od pondělí 16. září všichni, kdo se pohybují na vyškovském autobusovém nádraží. V rámci jeho zásadní rekonstrukce dochází k přesunu dopravy do zadní, již zrekonstruované části. Přední část přilehlá k výpravní budově bude uzavřená.

Vyškov: Nástupiště budou přesunutá do zadní části nádraží
Foto: Vyškov
Popisek: Vyškov

Stavební zásahy tak vstupují do své druhé etapy. Zástupci společnosti KRODOS SERVIS a.s., která autobusové nádraží provozuje, proto upozorňují cestující, že výpravní budova nebude průchozí jako doposud. Po dobu výstavby nových ostrůvků a vybudování ocelové konstrukce zastřešení musí veřejnost počítat s omezením. „Po dobu přesunuté dopravy do zadní části nádraží bude třeba obcházet oplocený prostor po přilehlých komunikacích. Žádáme proto cestující, aby počítali s časovým posunem příchodu na odjezdová stání. Rovněž vyzýváme ke zvýšené opatrnosti a pozornosti na plochách mezi jednotlivými nástupišti, a to vzhledem ke stísněnosti prostoru a pohybu vozidel. Nástupiště budou v této etapě pouze namalovaná na komunikaci,“ upozornil předseda představenstva společnosti Petr Lhotský.

Zmínil, že je rovněž důležité věnovat větší pozornost změnám linek i odjezdových stání, ke kterým došlo po vzájemné konzultaci rozmístění linek se zástupci společnosti KORDIS JMK. Městská autobusová doprava bude dle nového schématu rozdělená na dvě odjezdová stání, a to linky 741 a 742 na stanoviště 3, a linky 743 a 744 na stanoviště 5. „Změn je samozřejmě více a je třeba sledovat vyvěšené označení stanovišť nebo se informovat u přítomných koordinátorů dopravy. Takto rozložené linky podle stanovišť budou platit i po rekonstrukci na nových odjezdových stáních,“ připomněl předseda představenstva Lhotský s tím, že společnost se bude snažit začínající etapu co nejvíce zkrátit.

Hlavní práce na roky plánované rekonstrukci autobusového nádraží začaly 8. července. Výsledkem modernizace má být centrální zastřešení před výpravní budovou i rekonstrukce ostrůvků s liniovým zastřešením. Provozovatel počítá s 12 odjezdovými stáními, z nichž první tři se budou nacházet pod centrálním zastřešením, a pak tři nástupní ostrůvky vždy se třemi stanovišti pro autobusy. Cestující se mimo jiné dočkají i větší čekárny. Ukončení všech úprav je naplánované do konce letošního roku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Děčín: Efektivnější ukládání a odvoz tříděného odpadu

13:05 Děčín: Efektivnější ukládání a odvoz tříděného odpadu

Plast je celosvětově nejvíce využívaný obalový materiál, stejně tak tvoří největší podíl tříděného o…