Představí řešení problematiky vizuálního smogu a proveditelná řešení pro kultivaci veřejných prostor v Novém Jičíně. V pondělí 20. března proběhne od 17 hodin komentovaná prohlídka výstavy a debata s autory manuálu – městským architektem Ing. arch. Martinem Maternou a Ing. Petrem Čaníkem.
Seznamování veřejnosti s problematikou označování provozoven, podoby reklam i množství a stavu reklamních nosičů ve veřejném prostoru se město věnovalo v průběhu celého minulého roku, kdy proběhly například komentované prohlídky na téma “Umění prodat vs. vizuální smog” či workshop “Praktické tipy při aranžování výloh” a kdy také vznikl ucelený Manuál označování provozoven a reklamy.
„Dokument byl vytvořen jako součást dlouhodobého projektu Atraktivní Nový Jičín. Ukazuje, jak co nejlépe upravit výlohy a fasády provozoven, aby co nejvíce ladily s historickým rázem města a aby také provozovatelům získaly co nejvíce pozornosti. Na příkladech je zde v několika kapitolách například ukázáno, jak řešit firemní nápisy, výlohy, výstrče, markýzy, zahrádky či takzvaná Áčka. Provozovatelům také radí, jakým způsobem lze povolení pro reklamu získat,“ popisuje místostarosta města Ondřej Syrovátka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV