V rámci projektu studenti založili fiktivní firmu Autocentrum Křimice, kde se seznamovali s každodenní praxí v servisní autodílně. V kontextu rukodělné opravárenské práce se snažili osvojit si celkový průběh zakázkové činnosti – od příjmu vozidla do servisu, přes detekci závady, samotnou opravou vozu, až po kontrolu po opravě. Kromě manuální stránky si vyzkoušeli i administrativní úkoly nutné pro správné podnikání a učili se komunikačním dovednostem při jednání s klientem. Současně mohli využít možnosti praxe v soukromých komerčních servisech, kde měli příležitost porovnávat nově nabyté zkušenosti s realitou, a ještě více si tak rozšířit obzory.
„Ačkoliv sama firma byla fiktivní, zkušenosti máme reálné. Teď už víme, jak řídit nejen auto, ale i vlastní autoservis“, uvedl jeden ze studentů, který se projektu účastnil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva