Tunel by měl být hloubený s betonovým skeletem, což umožní průjezdnost, ale i komfortní pohyb chodců nad ním. Oblast nad tunelem bude moci být obsluhována například vozidly MHD.
V rámci vybudování tunelu pod centrem města bylo posouzeno několik variant, ze které vyšla jako nejvýhodnější trasa od budovy 21 po městské divadlo doporučená dokumentem Generelem dopravy pro město Zlín. Před schválením tohoto záměru byly dopravní komisi a Radě města Zlína předneseny možné varianty řešení v návaznosti na zklidnění centra, které předložil Michal Čížek, odpovědný radní za dopravu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires
Karlovarská primátorka Andrea Pfeffer Ferklová dnes přivítala diplomatického zástupce Velvyslanectví…
- 16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město
- 11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení