„Portál občana města Zlína je webová aplikace, která slouží pro poskytování elektronických služeb a umožňuje efektivní elektronickou komunikaci. Umožní občanům komunikovat s jednotlivými odbory města online a minimalizovat tak počet návštěv občanů na úřadě při vyřizování jednotlivých agend. Samotnou aplikaci jsme se snažili navrhnout tak, aby byla přehledná a občanům co nejjednodušeji poskytla potřebné informace. Samozřejmostí je i podpora responzivního zobrazení, tedy takového zobrazení stránek, které bude optimalizováno pro nejrůznější druhy zařízení, jako jsou mobily, notebooky, tablety atd. Portál občana lze nalézt na webu ZDE,“ sdělil tajemník Magistrátu města Zlína, Tomáš Lang.
Základním prvkem Portálu občana jsou služby úřadu, které jsou pro lepší přehlednost rozděleny do samostatných kategorií. Služby úřadu je také možné zobrazit podle samostatných odborů a oddělení, do jejichž kompetence spadají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV