Zlín: Univerzita přešla na distanční výuku, někteří studenti pomáhají v call centru

25.09.2020 21:23

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně zahájila ve středu vyučování distanční formou. Zároveň zřídila krizové call centrum v prostorách univerzitní knihovny, ve kterém budou pomáhat desítky studentů. Škole distanční výuku nařídila Krajská hygienická stanice ve Zlíně na základě vyhodnocení aktuální epidemiologické situace. Nařízení platí do 31. října 2020.

Zlín: Univerzita přešla na distanční výuku, někteří studenti pomáhají v call centru
Foto: zlin.eu
Popisek: Zlín, ilustrační foto.

„Zlínský kraj je kromě okresu Vsetín v oranžových barvách, proto jsme vydali toto nařízení. Důvodem je omezení šíření onemocnění COVID-19,“ uvedla ředitelka Krajské hygienické stanice Zlínského kraje Eva Sedláčková.

„Je to nepříjemná situace, ale plně respektujeme toto nařízení. Uděláme vše, abychom zajistili kvalitní výuku. Přejdeme na on-line formu, na kterou jsme plně připraveni,“ řekl rektor Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Vladimír Sedlařík.

Anketa

Podporujete nový plán EU na povinnou relokaci migrantů?

2%
98%
hlasovalo: 36033 lidí

Povoleny jsou individuální konzultace, dále laboratorní, experimentální a umělecké práce do 15 osob a zkoušení do 10 lidí.

Zároveň se hygienická stanice s univerzitou dohodly na pomoci ze strany studentů, kteří budou trasovat kontaktní osoby pozitivních případů. Univerzita proto zřídila krizové call centrum v prostorách univerzitní knihovny. Na této akci se budou podílet desítky studentů.

„Toto je mimořádná pomoc, které si nesmírně vážíme, je to přínosem pro celý Zlínský kraj. Pracovníci hygienických stanic jsou už totiž maximálně vytíženi, a tuto pomoc proto velmi vítáme,“ dodala ředitelka hygienické stanice Eva Sedláčková.

„Jsme rádi, že můžeme pomoci právě touto formou. Pro studenty to bude zkušenost i praxe zároveň. Do práce v call centru jsou zapojeni studenti všech fakult univerzity. Každodenně budou pracovat ve 2 směnách včetně víkendů,“ sdělil rektor Vladimír Sedlařík. „Velmi si cením toho, že studenti neváhali a byli ochotni se ihned zapojit do práce,“ dodal.

Call centrum začalo fungovat ihned poté, co byli studenti proškoleni, tedy v úterý 22. září.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: PV

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc: Místní diskutovali o podobě páteřní ulice v Droždíně

20:27 Olomouc: Místní diskutovali o podobě páteřní ulice v Droždíně

Zpomalení dopravy a větší bezpečnost. To jsou v kostce hlavní záměry přestavby páteřní ulice v Drožd…