I jednotlivá města mezi sebou v posledních letech stále více a intenzivněji soutěží o investice, kvalifikované pracovníky, turisty, pořadatelství kongresů, kulturních a sportovních akcí či o prostředky na podporu vědy a výzkumu. „Konkurence měst investujících do sebeprezentace je stále větší. Zlín potřebuje jednotnou identitu, jejíž cílem je definovat, co dělá město výjimečným ve srovnání s jinými městy a jakým místem chce být do budoucna. Ve Zlíně máme co nabídnout, je potřeba to však umět o sobě říci,“ uvedl primátor města Jiří Korec.
Značku města vnímáme jako soubor asociací, pocitů a očekávání, která si lidé spojují s daným místem. Značka města odráží jeho charakter, jeho reputaci i historickou podstatu a reprezentuje charakteristický příslib významu a vnímání města uvnitř i navenek. Jedná se o obraz viděný beztoho, aniž bychom město navštívili. Město tak musí najít a jasně definovat své silné stránky, na kterých bude stavět v rámci sebeprezentace. Ty však musí být charakteristické, unikátní a uvěřitelné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV