"Výsledek celého procesu by měl být jasný do dvou měsíců. K vyhlášení výběrového řízení jsme přistoupili v návaznosti na naši snahu o efektivní fungování městských společností, u technických služeb je to také do jisté míry i navázání na proces jejich dělení v minulém roce," prohlásil náměstek primátora Patrik Kamas, do jehož kompetencí TS Zlín spadají. Dodal, že podmínky pro případné zájemce budou zveřejněny na městském webu a na úřední desce.
TS Zlín patří dlouhodobě k nejvýznamnějším společnostem, které radnice vlastní. Zajišťují svoz a likvidaci odpadů na území města a současně celou řadou dalších obslužných činností jakými jsou například letní a zimní údržbakomunikací a jejich opravy, provoz veřejného osvětlení, parkoviště, tržiště apod.
Zefektivnit činnost se snaží vedení radnice i v dalších společnostech, které město Zlín zřizuje. "Zda budeme i v nich postupovat stejně jako v případě Technických služeb Zlín se budeme rozhodovat dle aktuální situace," konstatoval Patrik Kamas.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV