Znojemské historické vinobraní letos navštívilo celkem 82 207 návštěvníků, což v celkových součtech znamená o 12,5 % vyšší návštěvnost oproti loňskému roku. „Letošní čísla jsou velmi příznivá a mile nás překvapila. Jsme rádi, že si k nám lidé našli cestu.
Například nákup jednodenních vstupenek letos návštěvníci využili více než kdy jindy, zaznamenali jsme 38% nárůst jejich prodeje,“ uvádí František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, hlavního organizátora vinobraní a upřesňuje tak všemi očekávaná čísla. „Při výpočtu návštěvnosti vycházíme z modelu, který je na Znojemské Besedě zaveden již několik let a zahrnuje součet prodaných dvoudenních permanentek, zmíněných jednodenních vstupenek, vstupenek pro účinkující, spolupracující a čestné hosty, děti a bydlící v městské památkové rezervaci. Jistě by stálo za to znát počet návštěvníků před branami města oddělující placenou zónu, to však není v našich silách zjistit,“ dodává Koudela.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV