Znojmo se ve vysílání prezentovalo třemi spoty: spotem o městě Znojmě jako takovém, o adrenalinovém podzemí a o vinobraní. „U diváků mělo vysílání skvělé ohlasy, a proto ho plánuje v budoucnu opakovat,“ hodnotí pořad John Honner, zakladatel Czech-American TV.
Znojmo se ve vysílání Czech-American TV neobjevilo poprvé, s touto televizí spolupracuje již od roku 2014. „Jelikož se rozšiřuje naše databáze propagačních videí, jsme s americkou televizí domluvení na nových spotech, které jim poskytneme a které pak plánují odvysílat. Pro nás je čest, že se objevujeme v televizi daleko za hranicemi nejen našeho státu, ale i Evropy,“ říká František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která má na starost mj. propagaci Znojma.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV