Praha si zaslouží moderní architekturu. Naopak si nezaslouží drahé radnice, které jsou navíc projektovány jako před 50 lety. Pražané by měli mít plnou kontrolu nad rozpočtem města a magistrát by měl naslouchat starostům městských částí. 65 Demokratů Jana Kasla zveřejňují řešení číslo 16 až 20 z celkových 65, které tvoří jejich volební program.
Tím, kdo v Praze zodpovídá za veřejnou dopravu musí být ROPID, organizace, která má tu smůlu, že nemá silnou podporu vedení města. To se musí změnit.
„Metro a tramvaje mají být i nadále doménou Dopravního podniku hl. m. Prahy, naopak autobusy by mohly být brzy rozděleny na oblasti podle garáží a soutěženy v transparentních tendrech. To bude mít dva efekty – zvýší se kvalita této služby a také se zlepší efektivita hospodaření samotného Dopravního podniku,“ vysvětluje lídr kandidátky Jan Kasl.
Další změny, které navrhuje 65 demokratů Jana Kasla:
- prodej jízdenek musí přejít pod samotný ROPID

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: 65 Demokratů Jana Kasla