Varianty těchto spojení zpracovalo pro Správu železniční dopravní cesty, s. r. o., sdružení společností Metroprojekt a SUDOP a Středočeský kraj byl vyzván k výběru vhodné varianty jako objednatel veřejné dopravy ve středních Čechách.
„Předložená řešení spojení Prahy s letištěm a Kladnem jsme posuzovali z hlediska náročnosti budoucího provozu na železniční trati Praha–Kladno, od které se budou odvíjet investiční náklady na výstavbu. Zároveň musíme počítat i s tím, že dojde ke zvýšení požadavku na úhradu prokazatelné ztráty z provozu regionální dopravy. Rozhodli jsme se proto pro variantu navrhující rychlou, ucelenou realizaci stavby v celé trase Kladno – Masarykovo nádraží,“ sdělil hejtman Miloš Petera (ČSSD) a dodal, že takto významné dopravní spojení není možné zajišťovat systémem tzv. vlakotramvaje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV