Diskutovali jsme také o hrozbě eurotunelů, které nás mohou připravit o stokrát víc než nás připravili bývalí veksláci miliardovými krádežemi z veřejných rozpočtů, o tom, že je třeba bránit české národní zájmy v evropském parlamentu a vyslat tam jiné lidi, než ty spící, kteří zatím odsouhlasili každou pitomost, kterou si na nás vymysleli bruselští byrokraté. Diskuse neměla konce, takže se naše sezení protáhlo, i když nás čekala čtyřhodinová noční cesta do Prahy. To jsme ještě netušili, že nám tato diskuse dost možná zachránila život.
Každopádně jsme z Ostravy odjížděli o půl hodiny později než jsme původně plánovali. Dálnice byla poloprázdná, takže jsme začali doufat, že do Prahy dojedeme před jednou hodinou ranní. Když jsme minuli Jihlavu, najednou se ozvalo z rádia mimořádné hlášení o uzavření dálnice na52. kilometru. Kamion jedoucí směrem na Brno tam prorazil svodidla a čelně se srazil s kamionem mířícím na Prahu. Přesně v tom místě, kde jsme mohli jet my, kdyby se beseda s ostravskými diváky neprotáhla. Takže Ostraváci díky. Možná jste nám zachránili život.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek John




