Pirátská strana je ideologicky založená na „boji“ proti čemukoli souvisejícím s rozumem, a také na adoraci čehokoli, co mu odporuje. A nastupující náměstek je toho živým důkazem.
Buďme konkrétní. Pirát Beránek například prohlašuje, že „vozy typu SUV do městského provozu nepatří a byla stvořena někam na hory nebo do těžkého pracovního nasazení“. K tomu dodává, „že pokud už tady ta SUV máme, tak bych se přimlouval za to, aby jejich řidiči platili více za parkování a aby byla skutečně všechna vybavena kvalitními bezpečnostními systémy proti nehodám“.
Netuším, zda pan Beránek někdy nějaké to SUV viděl, či jestli má vůbec řidičák, ale nedokážu si představit, jak majitel takový vůz využívá pro „těžké pracovní nasazení“ typu svážení vytěženého dřeva z horských svahů či rozvoj kravského hnoje po polích našeho krásného venkova. Na co se ale velice těším, je vlastní definice SUV, protože bez ní by šikana byla komplikovanější. Délka, výška, šířka, váha? Připravte si jako obětní beránci „soudruha“ Beránka metr a šupleru, abyste věděli, jak jste na tom. Hmotnost či velikost elektrovozů samozřejmě žádnou roli nehraje, patří totiž do skupiny přátel veřejného blaha do městského provozu patřících.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

