Další nová místa jsme chtěli získat v Červeňanského ulici. Parkovací zálivy, včetně rekonstrukce betonového chodníku podél původní zástavby Velké Ohrady a nového chodníku u hromadných garáží, mělo financovat hlavní město Praha. Výstavbu několikrát odložilo a nakonec od ní ustoupilo. Přestože kompetentní osoby ve svém vysvětlení uvádějí, že prioritou je dokončení splaškové kanalizace v městských částech, které ji dosud nemají, myslím si, že doprava v klidu by pro město měla být stejně důležitá.
Přestože naše finanční možnosti jsou oproti hlavnímu městu minimální, nechceme jít stejnou cestou a tyto stavby odkládat. Budeme v rámci našich možností postupovat malými kroky, jako např. v Zázvorkově ulici, kde přibylo 20 nových míst. Máme vytipována nová místa ve Stodůlkách, na Lužinách nebo v Nových Butovicích. Nejde o velkokapacitní parkoviště, ale např. o rozšíření stávajících parkovacích zálivů nebo výstavbu nových, v závislosti na našem rozpočtu. Od září ROPID v Červeňanského ulici nově zavedl režim autobusových zastávek Červeňanského a Ohradské náměstí „na znamení“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD