Vážená paní předsedající, vážené kolegyně, vážení kolegové,
já chci jenom zdůraznit ještě další pozitivní dopady toho návrhu, protože on se samozřejmě kromě všech motoristů, kteří jezdí i bez toho, aniž by podnikali, využívají dieselová vozidla k cestám do práce, k cestám za svými nejbližšími, dotkne se to samozřejmě podnikatelů, dotkne se to dopravců, ale dotkne se to také veřejné dopravy, protože ta je z velké části závislá také na naftě, a v tomto směru je to další z konkrétní pomoci právě i pro veřejnou dopravu. A chci zdůraznit i tento konkrétní pozitivní dopad.
Víme, jak se vyvíjejí ceny pohonných hmot, přes to, že ropa na světových trzích klesla, klesá i benzín ruku v ruce, ale s ohledem na zvýšenou poptávku po naftě, tak ten pokles nafty se zastavil. Navíc je možné očekávat, že i v průběhu následujících měsíců bude vývoj cen nafty obtížněji předvídatelný, a tohle je konkrétní pomoc, která dopadne zejména na ty, kteří jsou zdaleka nejcitlivější z hlediska té zmíněné konkurence.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.