„Jsem rád, že jsme v koalici našli shodu na dalším řešení. Děkuji koaličním partnerům za jejich vstřícný postoj. Je dohoda na tom, že soutěž bude pokračovat podle plánu ministerstva tak, abychom neohrozili výběr mýta po roce 2016 a zároveň nemrhali penězi daňových poplatníků. Využít pro nejbližší období stávající systém, který si stát za velké peníze pořídil, je racionální ekonomická úvaha. Zároveň ale chci, abychom i provoz stávajícího systému soutěžili a zlevnili ho tím,“ řekl Ťok.
Ministerstvo dopravy na základě jednání koaličních expertů také upraví složení a pravomoci vládního řídícího výboru pro mýto. Cílem je, aby se řídící výbor mohl na přípravě této významné soutěže i nadále odpovídajícím způsobem podílet.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV