Děkuji za slovo, paní místopředsedkyně.
Chtěla bych se také vyjádřit k tomuto senátnímu tisku. Děkuji, že mezi nás přišel pan předseda Českého telekomunikačního úřadu a že nás provedl touto výroční zprávou. Moje otázka souvisí samozřejmě s Českou poštou, protože když jsme tady dělali i veřejné slyšení v rámci České pošty a v rámci její transformace, mně zcela právem bylo dáváno za vinu, že jsme měli pozvat i Český telekomunikační úřad.
Musím říct, že mě velmi udivuje, že se Český telekomunikační úřad nevyjadřuje vůbec ke krokům České pošty, která je činí. Musím tedy říct, že mě velmi i překvapuje, jakým způsobem se například vyjadřuje k plnění povinností, kdy říká, že Česká pošta většinou splnila povinnosti ohledně dostupnosti poboček, když to byl právě Český telekomunikační úřad, který řekl, že bude o 300 poboček méně ve městech a obcích.
Doručování do druhého dne je na 94 % zhruba z vašeho pohledu. Je to nad zákonný limit, který je 92 %. Otázkou je, jestli tomu tak ve skutečnosti opravdu je. To bych chtěla vidět, jakým způsobem toto vyhodnocujete, protože musím říct, že určitě videa, která se točí ohledně České pošty, jak lidé jsou doma, prakticky dochází k tomu, že kolikrát čekají na tu zásilku, a bohužel se České pošty nedočkají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV