V Bruntále se začalo dříve, většina prací je hotova a zbývá dokončit dominantu terminálu – stavbu atypicky řešeného zastřešení autobusových nástupišť, nacházejících se v sousedství vlakového nádraží. Naproti tomu v Třinci je kromě přednádražního prostoru klíčovou součástí realizace terminálu rekonstrukce výpravní budovy hlavního vlakového nádraží z padesátých let. Rekonstrukční práce začaly v závěru uplynulého roku.
„Za stav třineckého nádraží se už řadu let stydíme. Nebylo jednoduché přesvědčit České dráhy, že nádraží už nutně potřebuje rekonstrukci, takže mám velkou radost, že jsme se nakonec domluvili a podařilo se nám společnými silami připravit projekt a získat na něj dotaci z EU. Občané našeho města i další cestující se mohou těšit na závěr příštího roku, kdy už bude nádraží důstojnou branou do Třince,“ uvedla starostka Věra Palkovská.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva