Volební fondy získává Clintonová především od drobných dárců. Zhruba 91 % darů přicházelo v částkách do 100 $. Podle vyjádření pracovníků jejího štábu si tak H. Clintonová ověřila, že strategie vytváření finančního zázemí pro její prezidentskou kampaň formou aktivizace desetitisíců malých dárců může dobře fungovat. (V USA na federální úrovni existuje pro osobu limit na dary ve výši 2700 $.)
H. Clintonová tak na svou kampaň získala tolik finančních prostředků, že má velký předstih před svými hlavními konkurenty z Demokratické strany. Těmi jsou senátor B. Sanders, současný senátor z Vermontu, a bývalý guvernér Marylandu M. O’Malley. Ti mají finanční očekávání, pokud jde o zajištění peněz na volební kampaň, zhruba na polovině sumy, o které dnes hovoří H. Clintonová.
Samozřejmě i schopnost zajistit si finance na kampaň je důležitým faktorem, který může Clinotnové usnadnit boj o prezidentskou nominaci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV