Andrej Babiš pracuje bez uceleného politického programu a idejí. Zato díky svému zázemí skvěle zvládá marketing. Jeho marketingová politika je zcela raritní a jeho soupeři, včetně premiéra Sobotky jsou v Babišově hře většinou jenom statisty.
Tvrdší zdanění hazardu jako nejnovější Babišův skeč
Andrej Babiš se pohybuje krok po kroku. Jeho marketingové zázemí vyhledává témata, jimiž působí na veřejnost, tak aby vypadal jako trvale bdící správce státní kasy, skutečný pater patriae (otec vlasti).
Před pár dny vytáhl Andrej Babiš brilantní téma vyššího zdanění hazardu, který se v zemi zejména v posledních pěti, šesti letech neúnosně rozbujel. To vše za podezřelého nezájmu a pasivity Kalouskova ministerstva financí. Ti, kteří u nás ovládají hazard a celé odvětví výherního průmyslu přitom nejsou žádní žabaři. Jejich rukama každoročně protéká kolem 150 miliard korun.
V první chvíli téma hazardu Babišovi posloužilo k zakrytí nepříjemného odéru, který vznikl poté, co se veřejnost dozvěděla, že téměř třetinu (8 z 27) tendrů Lesů ČR vyhrála Babišova firma. Na velké lamentace nad gigantickým střetem zájmů ministra financí, šéfa Agrofertu a majitele (a mentora) klíčových českých médií (to platí i pro veřejnoprávní televizi) - to vše v jedné osobě, pak nezbyl čas.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vasevec.cz