Souhlasím s tím, že například rezervační systém je vhodné nadále rozšířit, ale je nutno si uvědomit, že starší občané povětšinou nemají přístup na internet.
Proto i tuto rezervaci by bylo možno zajistit na podatelně MěÚ. Ale to co je důležité jsou kvalitní a kompletní informace, které občan města a nejen on měl dostávat jako servis, hrazený z jejich daní. Z tohoto pohledu nějaký průvodce byrokracií nepomůže, ale je nutno vytvořit seznam služeb a jejich centralizaci.
Dále je nutné, aby většinu formací získali občané buď na webu města, který vůči občanům není příliš vstřícný. Nebo právě na podatelně, místě to styčném pro informování občanů. A to nejen při osobním styku, ale i po telefonu či elektronické poště.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD