Konečný účet je 2 300 000 korun. TOP 09 v Plzeňském kraji už od svého vzniku v roce 2009 zveřejňuje své dárce na internetu. voliči mohou také sledovat všechny transakce díky transparentnímu účtu, který strana využívá.
Krajský volební štáb vedl během letošního podzimu dvě kampaně: senátní kampaň Ladislava Cabady ve volebním okrsku Plzeň-město a komunální kampaň do zastupitelstev měst a obcí se zvláštním zaměřením na město Plzeň. Náklady na senátní kampaň dosáhly 500 tisíc korun, kampaň v samotné Plzni stála 1 370 000 korun. Dalších 430 tisíc korun bylo rozděleno na kampaň ve všech ostatních obcích kraje, kde TOP 09 kandidovala.
„Chtěl bych velmi poděkovat volebnímu štábu, ale také všem kandidátům a našim podporovatelům v Plzeňském kraji. Nebýt jejich skvělé spolupráce během kampaně do obecních zastupitelstev a voleb do Senátu,“ řekl volební manažer Petr Suchý. Výsledkem lepší komunikace s voliči i podporovateli, která se potvrdila právě v letošní kampani, je nově zřízený účet na sociální síti Twitter. “Považujeme za velmi důležité komunikovat s lidmi, kteří mají o politiku zájem a nabízet jim i exkluzivní informace. Na účtu @TOP09Plzen budou moci naši „followeři“ sledovat dění v plzeňské TOP 09 i v budoucnu,“ dodal Suchý.
Senát

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09