Když před časem nedaleko mého bydliště otevřeli prodejnu Lidl, stal jsem se jejím častým návštěvníkem. Už tenkrát mne zaujalo, jak jsou letáky skvělě “multikulturní”, bez ohledu na většinového zákazníka. Já sám mám proti takovým věcem vypěstovanou dlouhodobou imunitu, takže jsem necítil potřebu jakkoliv reagovat. Jen jsem si firmu zařadil mezi “aktivisty” a se zájmem jsem očekával kdy, (a zda) hrneček trpělivosti zákazníků přeteče.
Přetekl minulý týden a je vlastně úplně jedno, zda to bylo vyvoláno uměle nebo ne.
V celé “aféře” byla pro mne nakonec velice zajímavá reakce Lidlu, který snahu o “výchovu” v podstatě přiznal. „A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa“.
Odpověď v první části budí dojem, že letáky jsou všude po Evropě stejné, přičemž o tom, že to není pravda se lze snadno přesvědčit – stačí se podívat do letáků v ostatních zemích. Každý je jiný. Takže o tom, co bude v letáku pro ČR, se rozhoduje zvlášť, a někdo rozhodl, jaká konkrétní fotografie tam bude.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV