„Kámen se na vagony překládal ještě v tomto tisíciletí, neexistuje žádná překážka, proč by se tak nemohlo dít také dnes,“ říká k tématu krajský předseda Strany zelených Jiří Škoda a dodává: „Ve stanici je nyní minimální provoz a do obnovení trati směrem na Teplice je čas např. na vybudování případné vlečky.“
Myšlenka ministra dopravy o nákupu kamenolomu za desítky až stovky milionů korun z peněz daňových poplatníků jen podtrhuje nevhodnost umístění dálnice D8 do této lokality Českého středohoří. I teď po jejím otevření se tak řeší řada nelogičností vzniklých při jejím projektování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV