Emisní povolenky
Jde ještě zrušit emisní povolenky nebo vy je schvalujete? Vždyť nám podle všeho vše jen o dost zdraží – energie i pohonné hmoty, a to prý dost výrazně. Víte o kolik? Protože každý tvrdí něco jiného a mě zajímá pravda.
Jde ještě zrušit emisní povolenky nebo vy je schvalujete? Vždyť nám podle všeho vše jen o dost zdraží – energie i pohonné hmoty, a to prý dost výrazně. Víte o kolik? Protože každý tvrdí něco jiného a mě zajímá pravda.
proč jste tak nikdy nehoroval a nevyzýval v době výročí okupace v letech 1938-39?té,která našemu národu tehdy přinesla ...
Mezi hlavní problémy Prahy v oblasti digitalizace patří vendor lock-in, tedy závislost na jediném dodavateli technických systémů a vysoké náklady spojené se správou i zaváděním dalších služeb.
Dobrý den,děkuji za zprávu, kterou Vám odsouhlasí polovina národa. Ta polovina, která se musela vždy živit vlastní prací a umem. Stačí si připomenout co nového, která velká díla jako přehrady, nemocnice, školy a další, se zde za posledních 30 let postavilo a naopak co zaniklo a bylo zbouráno. Výčet více jak 2,5 tis. zlikvidovaný
Vážený pisateli,děkuji za Váš dotaz a postřehy. Volební výsledky ukazují, že podpora voličů vůči KSČM postupně klesá. Myslím si, že i poslední výroky předsedy Filipa na adresu sovětské okupace z r. 1968 ukazují, že se vedení komunistické strany od svých minulých postojů není schopno distancovat. Věřím, že to voliči při příštích volbách zohlední. To
Dobrý den,děkuji za zprávu. Víte mohu mít dojmů kolik chci, ale bez důkazů, že to tak je, o tom nemá cenu hovořit. Každý, kdo má peníze nebo vysokou funkci si myslí, že mu svět leží u nohou a může si dělat co chce. Mnoho takových vyrostlo skoro až do nebes, ale o to horší jsou jejich pády. Bohužel společnost v mnoha směrech kulhá a není s
Vážená pisatelko,děkuji za slova pochopení, kterých si vážím. Vašim kritickým slovům rozumím a souhlasím s Vámi. Ano, podpora rodiny je vysokou prioritou pro KDU-ČSL. V poslaneckých i senátních iniciativách (dříve i ve vládě) se snažíme vždy prorodinné kroky prosazovat. Síla politické strany je však úměrná volebním výsledkům. Ne vždy se proto podař
Nikdy jsem zločiny kohokoli, včetně sudetských Němců, neobhajoval! Pouze tvrdím a to znovu opakuji, že nelze směšovat národnost a politickou příslušnost. To znamená, že Němec nerovná se nacista, stejně jako Rus nerovná se bolševik.
nejsem zrovna příznivcem řady Vašich názorů, ale máte pověst skvělého profesionála za dob Vaší policejní činnosti. Již o...
Občanští demokraté si připomenou památku vstupu vojsk Varšavské smlouvy do Československa u pomníku studentky Marie Charouskové na pražském Klárově.
Ministryně práce a sociálních věcí Jana Maláčová přijala zástupce seniorských organizací, aby si vyslechla jejich názory a osobně jim představila svoje priority, které se týkají péče o seniory, proseniorské politiky a politiky stárnutí.
Piráti se stali partnery Projektu Evropa, který vznikl v rámci Masarykovy demokratické akademie.
Pane doktore, nebylo to všechno co se tu dělo po roce 1989 jedna velká zlodějina podvodníků a lumpů propojených s politi...
Tak daleko do historie bych nešel, ale jak víte ČSSD je nejstarší politickou stranou v naší zemi. ČSSD nikdy nelákala komunisty do současné vlády a vy to víte. naopak KSČM společně s ANO 2011 čekali na výsledek vnitrostranického referenda, protože nebylo jasné, jak dopadne. Já osobně jsem hlasoval proti vstupu sociální demokracie do vlády. Zo
Současné vedení ODS lže do kapsy samo sobě i veřejnosti.
Dobrý den, Ministerstvo dopravy řeší výhradně zákonem zakázané umístění reklamních nosičů. Samotné reklamní sdělení, tedy to, co je na billboardu propagováno, není předmětem našeho zájmu. Případné porušení volebních zákonů, na které upozorňujete, by v tomto případě řešil Úřad pro dohled nad hospodařením politických stran. Zdraví DŤ
Mohl byste říci, pane Seďo, když hovoříte o zodpovědnosti komunistů, jakouže to zodpovědnost máte medle na mysli? Vy neb...
Dobrý den, mým cílem je, aby České dráhy uspěly v konkurenčním prostředí, které je čeká. Liberalizace železnice není můj vynález. Jedná se o dlouhodobou politiku EU. Podle tzv. IV. železničního balíčku bude od 1. ledna 2019 otevřen trh vnitrostátní železniční osobní dopravy. Chci, aby na to České dráhy byly připrav