„TRADE NEWS vypadá a svým obsahem může konkurovat i klasickým časopisům, které lze koupit na trhu. Je nabité informacemi, které mohou zajímat každého z byznysu i mimo něj. Má tmelicí funkci a vzbuzuje ve čtenáři chuť nejen jej číst, ale podílet se i na tvorbě jeho obsahu,“ uvedla ve svém hodnocení předsedkyně poroty Zlatého středníku Barbora Tachecí.
Předseda AMSP ČR Karel Havlíček k tomu dodává: „Smekám před celým redakčním týmem a všemi spolupracovníky asociace, kteří na časopise denně pracují. Na trhu je bezpočet kvalitních titulů, využívajících finančního zázemí nadnárodních firem, o to více mě těší fakt, že vyhrál náš časopis s relativně skromným rozpočtem. Od počátku jsme vsadili na kvalitu novinářské i grafické práce, nikoho neunavujeme funkcionářskými rozhovory a úspěchy asociace, ale představujeme konkrétní příběhy, zpracováváme zcela unikátní teritoriální analýzy a přinášíme exkluzivní články a rozhovory.“
„TRADE NEWS jsme společně s asociací od začátku připravovali na míru českým firmám a věřili jsme, že si je získá. Ovšem šlo to ještě rychleji, než jsme čekali. Ocenění odborné poroty si velmi vážíme, ovšem největší radost máme právě z toho, že nás naši velmi nároční čtenáři skutečně čtou a těší se na každé další číslo. Poděkování tedy patří především jim za inspiraci a podporu stejně jako našim partnerům, inzerentům a všem spolupracovníkům, bez jejichž přispění bychom se na nejvyšší příčku Zlatého středníku nedostali,“ říká šéfredaktorka a vydavatelka TRADE NEWS Jana Jenšíková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva