Podle údajů z Informačního centra čínské internetové sítě[1] se 75 procent všech uživatelů internetu v Číně připojuje k síti prostřednictvím mobilních telefonů a tabletů. Aby mohly tyto nové stránky poskytovat 420 milionům potenciálních zákazníků skutečně vícekanálové možnosti, budou od okamžiku svého spuštění obsahovat plně integrovanou mobilní verzi nabízející množství funkcí.
Společnost ASOS má 6 milionů aktivních zákazníků[2] a je celosvětovým maloobchodním prodejcem módy, kosmetiky a doplňků, který prodává více než 60 000 kusů značkových produktů i produktů vlastních značek prostřednictvím každé ze svých osmi webových stránek v místních jazykových mutacích v Británii, USA, Francii, Německu, Španělsku, Itálii, Austrálii a Rusku. Ze svého distribučního centra o rozloze přes 100 tisíc metrů čtverečních situovaného v Británii rozesílá zboží do 241 zemí a teritorií celého světa.
Podle zprávy společnosti eMarketer zveřejněné v únoru 2013[3] se letos očekává nárůst tržeb z online obchodů B2C o 18,3 procent na celkovou částku 1 298 bilionů USD na světě, a to i díky skutečnosti, že region Asie a Tichomoří (APAC) předstihne Severní Ameriku a stane se světovou jedničkou mezi trhy online obchodů typu B2C.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva