Společnost Telepo, jejíž centrála sídlí ve švédském Stockholmu, poskytuje cloudové, víceklientské unified communication (UC) řešení s vysokou kvalitou komunikačních služeb. Řešení je postaveno na webové architektuře s vysokou škálovatelností a flexibilitou. Nabízí nejlepší integraci mobilních technologií včetně kompletní nabídky standardního hlasového přenosu, PBX a funkcí call centra s plně integrovaným zabezpečením a přednastavenými webovými portály pro různé úrovně administrátorů.
Telepo zaznamenala velký úspěch v minulém roce, kdy došlo k 40% nárůstu aktivních uživatelů oproti roku 2012. Ke konci roku 2013 měla společnost více než 90 000 aktivních uživatelů a stala se ziskovou v důsledku kontinuálního rozvoje inovativních, víceklientských řešení splňujících požadavky a potřeby poskytovatelů služeb a jejich podnikových zákazníků.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



