„Obchody Albert slouží českým zákazníkům již více než čtvrt století. Velkou většinu sortimentu a potravin nabízíme ve spolupráci s našimi českými dodavateli, výrobci potravin v tuzemsku. Trvalé a stabilní obchodní vztahy jsou pro nás proto velmi důležité a podpora českých potravinářů patří dlouhodobě mezi klíčové oblasti našeho podnikání. Přejeme si, aby se tuzemským dodavatelů dařilo, mohli i nadále rozvíjet podnikání, a právě příležitost vyvážet potraviny do zahraničí k tomu může pomoci,“ řekl ředitel pro obchod a marketing Albertu Petr Pavlík.
Setkání, které proběhlo v centrále obchodů Albert, se zúčastnilo více než čtyřicet zástupců českých potravinářských podniků. Mezi nimi byli například výrobci masa a uzenin jako Krahulík – Masozávod, Skaličan, Maso Uzeniny Písek, Masokombinát Plzeň nebo MP Krásno. Přítomni byli i zástupci mlékáren Accom, Interlacto, Choceňská mlékárna, Madeta, Hollandia nebo výrobci Hamé, Vitana, Kofola, Lobkowicz a další.
Export posílí české potravinářství
„Využití nákupních aliancí jako AMS je velmi efektivní cestou, jak umístit české výrobky v zahraničí a posílit postavení českého potravinářství v Evropě. Potravinářská komora dlouhodobě pracuje na propagaci kvalitní tuzemské produkce potravin v Česku i zahraničí. Pevně věřím, že spolupráce Potravinářské komory ČR a Albertu v podpoře českých potravin na zahraničním, ale i domácím trhu bude úspěšně pokračovat,“ sdělil při setkání s dodavateli Miroslav Toman prezident Potravinářské komory ČR.
Nezisková strategická nákupní aliance AMS zprostředkovává vývoz potravin privátních značek desítky evropských maloobchodníků do sítě 15 tisíc obchodů v 18 evropských zemích.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva