Asociace poštovních služeb se rozhodla kultivovat měření kvality neadresné distribuce reklamních zásilek a letáků a vyvíjí proto metodu podobnou měření čtenosti tisku či sledovanosti televizních pořadů. Na rozdíl od dosavadní praxe, kdy je především kontrolována úspěšnost jednotlivých distribučních vln, by výsledky připravovaného měření měly lépe reprezentovat celkovou úroveň kvality jednotlivých operátorů.
„V běžné praxi nyní kontroly probíhají souběžně jak ze strany klienta, tak dodavatelů, čímž dochází ke značnému navyšování nákladů na obou stranách,“ přibližuje Ing. Petr Angelis, místopředseda představenstva Asociace poštovních služeb. Nevýhodou stávajících metod je mimo to diskutabilní objektivita a neporovnatelnost výsledků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva