Asociace poštovních služeb: letáky budou mít vlastní peoplemetr

08.07.2013 12:58 | Zprávy

Vzniká nová metoda měření kvality roznosu neadresné pošty: letáky budou mít vlastní peoplemetr

Asociace poštovních služeb: letáky budou mít vlastní peoplemetr
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Asociace poštovních služeb se rozhodla kultivovat měření kvality neadresné distribuce reklamních zásilek a letáků a vyvíjí proto metodu podobnou měření čtenosti tisku či sledovanosti televizních pořadů. Na rozdíl od dosavadní praxe, kdy je především kontrolována úspěšnost jednotlivých distribučních vln, by výsledky připravovaného měření měly lépe reprezentovat celkovou úroveň kvality jednotlivých operátorů.

V běžné praxi nyní kontroly probíhají souběžně jak ze strany klienta, tak dodavatelů, čímž dochází ke značnému navyšování nákladů na obou stranách,“ přibližuje Ing. Petr Angelis, místopředseda představenstva Asociace poštovních služeb. Nevýhodou stávajících metod je mimo to diskutabilní objektivita a neporovnatelnost výsledků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

JUDr. Daniela Kovářová byl položen dotaz

Myslíte, že nejdiskriminovanější skupinou jsou senioři?

Určitě jejich pozice není dobrá, ale jsou na tom hůře, než matky s dětmi, obzvláště pokud jde o samoživitelky? V jejich případě se i s ohledem na rodinu a na podmínky, které si zaměstnavatelé kladou dost diskriminováni, navíc senioři (důchodci) mají aspoň většinou dobré důchody, ať mi nikdo netvrdí,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: