Německá spotřeba piva přitom poklesla téměř o 2%. Značka Budweiser Budvar byla loni také nejprodávanější značkou importovaného piva německém maloobchodě a její tržní podíl v tomto segmentu přesáhl 15%. Budweiser Budvar byl zároveň nejdražším českým pivem v německých prodejnách. Německo jako nejdůležitější exportní teritorium Budějovického Budvaru výrazně přispělo k tomu, že pivovar loni vyvezl nejvíce piva od roku 1895.
České Budějovice, 26. února 2013 – Budějovický Budvar, n.p., dosáhl v loňském roce vynikajících prodejních výsledků v Německu, které je s podílem 38% nejdůležitějším exportním teritoriem pivovaru. Prostřednictvím dceřiné společnosti Budweiser Budvar Importgesellschaft mbH (dále jen BBI) prodal pivovar na území Spolkové republiky Německo v roce 2012 celkem 251 182 hektolitrů piva, což je meziročně o 8% více a zároveň nejvyšší prodaný objem v historii vývozu do Německa. Německá spotřeba piva přitom loni podle sdružení německých pivovarů DBB poklesla o 1,8% a propadla se na nejnižší úroveň od roku 1990. V roce 2012 se v Německu vypilo 96,5 milionu hektolitrů piva proti předloňskému objemu 98,2 milionu hektolitrů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva