Ve hře geocaching se podle souřadnic hledají tajné schránky s poselstvím, které se česky nazývají kešky. K jejich nalezení potřebujete zařízení s GPS, dobrou mapu, smysl pro orientaci a samozřejmě touhu po dobrodružství.
Keška Českého rozhlasu České Budějovice má číslo GC5TFFW a je umístěna poblíž takzvaných mrazových srubů nedaleko vrcholu Kletě v Blanenském lese. Autory jsou rozhlasáci z budějovické stanice, kteří pro vás připravují vysílání o celém jihočeském regionu na frekvenci 106,4 FM. První úspěšné lovce schránka odmění dárkovými předměty.
„Český rozhlas České Budějovice se věnuje řadě témat. I těm, které se týkají volného času či pohybu v přírodě. Součástí našeho programu jsou tradičně známé i méně známé informace a zajímavosti našeho kraje. Právě oblíbená hra geocaching většinu těchto věcí spojuje,“ říká ředitel regionální stanice a ve volném čase vášnivý „keškař" Zdeněk Duspiva.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko
Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...
Další články z rubriky

16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
Správa železnic dnes oznámila, že skončil výběr všech odborných poradců pro PPP projekt vysokorychlo…
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů