Za dobu trvání projektu se také podařila navázat řada přínosných spoluprací, které OneTicket propagují a uživatelům tak činí cestování komfortnějším.
„Spolupráci jsme navázali s agenturou CzechTourism, která propaguje OneTicket na svém turistickém portálu kudyznudy.cz a se společností Seznam, díky čemuž si lidé mohou jednu jízdenku koupit i přes portál Mapy.cz. V červnu jsme zahájili prodej místenek, v červenci jsme zapojili do projektu komerční spoje, které na rozdíl od závazkových spojů neobjednává stát. Zároveň jsme spustili kampaň, abychom cestujícím výhody jednotné jízdenky více přiblížili. V současné době je tak možné využít OneTicket na více než 99 % všech spojů v Česku. Těší nás, že o OneTicket mají lidé zájem,“ říká Jan Paroubek, pověřený řízením státního podniku CENDIS, který systém provozuje. Zároveň dodává, že jde o jeden z dalších úspěšných digitalizačních projektů Ministerstva dopravy a o dobrou službu veřejnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva